Have Your Say!

Učestvuj u kampanji “Have Your Say!” – tvoja reč je važna

Sa zadovoljstvom pozivamo sve zainteresovane za učešće u kampanji „Have your say!“ koju sprovodi Koalicija za razvoj solidarne ekonomije sa ciljem davanja prostora građanima i građankama, stručne i profesionalne javnosti i donosioca odluka za iskazivanje stavova o pravcima budućeg razvoja društva i planiranja oporavka od Covid-19 krize.

Izazovna 2020. godina ostaje iza nas, ali diskusije o solidarnosti, održivom razvoju i oporavku društva od uticaja Covid-19 pandemije tek predstoje. U okviru kampanje „Have your say!“, pitamo građane i građanke: šta za njih predstavlja solidarnost, kako ona izgleda u praksi, zbog čega trežimo održivom razvoju i šta mi možemo učiniti da podstaknemo njegovo postizanje, na koji način privredni akteri mogu pomoći u tom procesu, kakvu ulogu sektor solidarne ekonomije može imati u oporavku od Covid-19 kize, koliko i šta znaju o delovanju socijalnih preduzeća, da li ova preduzeća mogu pospešiti postizanje održivog razvoja u našem društvu i slično.

Učešće građana i građana u kampanji je od velike važnosti za pokretanje javnih diskusija o planiranju budućeg razvoja i kvalitetan prikaz stavova zajednice o načinima oporavka od Covid-19 krize.

Ukoliko ste zainteresovani za učešće molimo Vas da nam dostavite kratku video izjavu (do 2 minuta), kojom odgovarate na sledeća pitanja:

1. Šta za Vas predstavlja solidarnost i koji primer solidarnosti u praksi iz 2020. godine biste istakli? Možete navesti primer iz Vaše lokalne zajednice ukoliko želite, može biti lična priča ili kratko predstavljanje neke društvene inicijative i njihovog skorašnjeg društvenog poduhvata.
2. Kog aktera u zajednici (državu, kompanije/firme, organizacije civilnog društva) smatrate najodgovornijim za rešavanje pitanja siromaštva i socijalne isključenosti u društvu i zbog čega?
3. Šta Vam je najvažnije pri kupovini proizvoda? Da li prednost dajete kvalitetu ili ceni i zbog čega? Da li imate naviku da razlikujete domaće i strane proizvode? Da li dajete prednost kupovini domaćeg proizvoda i zbog čega? Da li biste kupovinom proizvoda dali podršku firmama koje profitom koji stiču rešavaju neki problem u zajednici?
4. Šta prvo pomislite kada čujete za „solidarnu ekonomiju“? Koliko poznajete model poslovanja socijalnih preduzeća?

Tehnički uslovi:
– Možete odgovoriti na jedno odabrano pitanje, jedanko kao što možete pokriti sve četiri teme. Ukoliko odaberete da odgovorite na više pitanja, molimo vas da napravite pauzu pri davanju odgovora na pitanja u trajanju od najmanje 10 sekundi.;
– Za snimanje je potrebno da imate belu (svetlu) pozadinu, da budete u malo užem kadru i da se dobro čujete (savetujemo da izolujete druge zvukove u prostoru gde se snimate);
– Molimo Vas da format bude horizontalan (landscape) pri snimanju;
– Savetujemo da fiksirate Vaš mobilni telefon ili kameru pri snimanju;
Pri slanju video priloga, molimo Vas da naznačite sledeće podatke:
                  o Ime i prezime;
                  o Godište;
                  o Mesto;
                  o Zanimanje;
                  o E-mail adresa i broj telefona;
                  o Link ka društvenim mrežama (fb, instagram, linkedin).
– Nakon što video prilozi budu zvanično objavljeni na društvenim mrežama KoRSE, možete ih slobodno koristiti na svojim profilima, uz molbu da video označite sa hashtagovima #KoRSE i #HaveYourSay.

Molimo Vas da video priloge pošaljete na adresu info@solidarnaekonomija.rs do ponedeljka, 25. januara u 13h. Ukoliko video prevazilazi veličinu dozovoljenu za slanje e-mail-a, molimo Vas da nam prilgo dostavite putem WeTransfer platforme, sa unošenjem iste e-mail adrese i Vaših podataka.

Video prilozi biće korišćeni u okviru kampanje „Have your say!“ koja se sprovodi online na društvenim mrežama i internet kanalima Koalicije za razvoj solidarne ekonomije. Vaše izjave biće isključivo korišćene u okviru opisane kampanje.

Kampanja „Have your say!“ organizuje se u okviru projekta „Solidarna ekonomija za pravednije društvo“ koji sprovodi Koalicija za razvoj solidarne ekonomije, uz finansijsku podršku Fondacije za otvoreno društvo Srbija.

Scroll to Top